lördag, juni 16, 2007

Fine. Eftersom att Journalist'n gullber så ställer jag väl upp på denna tokroliga enkät (vilket jag gärna gör eftersom jag tycker att det är kul att skriva saker om handlar om mig själv. För den erkänt coole bör detta faktum emellertid förnekas till döden).

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"av de få verksamheter som idag genomgående tillämpar en omvänd löne-"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin (som jag sytt själv).

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Halvsåg lite på "Bend it like Beckham" igårkväll.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
11.45

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mitt alldeles egna snörvlande.

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
Igårkväll runt 1-snåret kanske. Gick hem.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Simons.

8. Vad har du på dig?
Gröna kallingar och blå jeans.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Inte vad jag kan minnas.

10. När skrattade du senast?
Igår.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En gitarr, en bas.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njaaaa...tror inte det.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmmm...An Inconvenient Truth. Räknas den?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lycka.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Pappersrullarna vid min dator används ENBART i den händelse mat hamnar någon annanstans än inuti mig.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle göra förhållanden mellan människor enklare.

18. Tycker du om att dansa?
Allt som oftast enligt Magnus Uggla-principen.

19. George Bush?
Han ser ju för rolig ut! Fast jag är nog inte rätt man att svara på om han gör gott eller ont (en filisofi som fler borde ta till sig). Svårt att hålla reda på vem som egentligen gör vad därborta.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
I den händelse rockstjärnedrömmen infrias - Nått häftigt.
I annat fall - Nått vanligt.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Aföfan.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du hade rätt".

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Kenny, Robin och Adam Och HÄR!