onsdag, juni 13, 2007

På allmän begäran
Mitt förra inlägg orsakade en rejäl läsarstorm (en kommentar) som bad om mina spekulationer om den sista Harry Potter-boken. Jag tänker nu berätta allt jag tänker.
*SPOILERVARNING HÄRMED UTFÄRDAD*


Jag HOPPAS att Harry och Ginny blir ihop igen för deras kärlekshistoria är ta mig fan det finaste jag läst sen Astrid Lindgrens "Allrakäraste syster". Jag grät nästan, och jag är en stor stark karl som jobbar i skogen.

Sen har jag faktiskt förvånansvärt få tankar om hur det kommer att gå, och vill helst inte höra någon annans idéer, jag har till och med tänkt sätta mig i karantän direkt jag får boken och inte lyssna på radio, se TV eller vara på internet förrän jag läst klart den. Allt detta med tanke på de jubelpuckon som gick omkring och spoilade en viktig del av intrigen. Jag hoppas ni som gjorde de får Peutz-Jeghers syndrom (slå upp!) och blödande tandvärk.

Alla ni andra som älskar Harry Potter, jag sitter som på nålar med er. Peace out!

Etiketter: ,

2 Comments:

  • Mamma längtar också efter den sista boken. Hon har lovat att läsa dem alla för mig när jag kan förstå dem om inte du gör det. :o)

    Kramar
    Kusin Vitamin

    By Blogger The Hedmans, at 14 juni 2007 kl. 19:44  

  • Tack för det. För övrigt håller jag med om Allrakäraste syster, så jävla mycket.

    By Blogger k, at 16 juni 2007 kl. 11:05  

Skicka en kommentar

<< Home