fredag, juni 15, 2007

Jag erkänner, jag är lika dålig som ni är. Jag tänker stjäla en sån där töntig utmaning och göra den, och ni kan inget göra för att stoppa mig.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"below with the amusement of a lunatic. In Gilead, before the"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett papper där det står hur mycket jag är skyldig min mamma

3. Vad var det senaste du såg på tv?

"The Out-of-towners" med Steve Martin och Goldie Hawn.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
21

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Belle and Sebestian - We Rule The School

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
Typ fyra timmar sen. Jag tog en tur med min systers moped.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Gmail

8. Vad har du på dig?
Mörkblå jeans och svart tisha.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nånting om två blonda tjejer som berättade om sig själva i Piff&Puff-stil.

10. När skrattade du senast?
Till Steve Martins knarkrus i The Out-of-towners.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två lampor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg en snygg tjej på Konsum i Arvidsjaur.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Har ju redan svarat på det här men bara för att vara trilsk skriver jag Spider-Man 3 för den var så överjävligt bra.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus på Sicilien med trädgård och en manservant som ska heta Luigi. Och en massa sockar tror jag.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag måste tänka efter varje gång jag säger "i höst" eller "i vår" för jag är inte riktigt säker när de infaller.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle göra förhållanden mellan människor enklare.

18. Tycker du om att dansa?
Arå.

19. George Bush?
Hans pappa var president/hans son var president. Värsta Schrödingers katt!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Ernest och Ellen.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jodå, se fråga 15.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Nej, inte blockflöjtsmannen igen!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Kenny, Josef, Adam och Daniel. Och HÄR!

Etiketter: