söndag, mars 15, 2009

Varför gillar jag sånt här egentligen?

F*** My Life är grejen, det är dagens länktips.
Alltmedan jag läser fylls ögonen med tårar och hjärtat med svart lera, men jag uppfylls även av skadeglatt gott skratt. Vardagliga och extraordinära ångestdrinkar blandas med rena klantighetsshots och jag älskar varje sekund av det. Sidan påminner inte så lite om Pathetic Geek Stories fast utan bilder och med mycket snabbare uppdateringstakt.

Det jag mest fascineras av är mixen av igenkänning och "tur att det inte var jag"-känslor, samma som går igen i min husgud Mats Jonssons serier. Så att.
Något mer hade jag inte att säga. Jag är inte särskilt välformulerad vid den här tiden på dygnet, särskilt eftersom att jag jobbat åågh.
Nåväl, god natt på er pysar och sländor.

Etiketter: ,

1 Comments:

  • Haha, fmylife.com var ju riktigt kul. Om man inte har nåt att skriva en låt om är det ju bara att ta vilken som helst därifrån. Sen återstår det att se om man blir Weird Al eller Hawthorne Heights.

    By Anonymous Anonym, at 23 mars 2009 kl. 16:25  

Skicka en kommentar

<< Home